ÚVOD NOVINKY

Misano 125

Novinky

Misano 125

5.9.2011

Nebylo to zlý, mohlo to být lepší

Vůbec se nedá říct, že by Jakub Kornfeil přecenil po včerejší kvalifikaci svá slova. V dnešním závodě opravdu opět bojoval o další své umístění v elitní desítce, i když však nakonec projel cílem až na místě dvanáctém.

Excelentní start měl český mladík do závodu své třídy, když se dokázal ze sedmnácté startovní pozice posunout až na místo desáté a figuroval na něm po celá tři úvodní kola. Mezitím se pole začalo drobně trhat a společně s Kubou se zformovala skupinka, v níž kromě Oliveiry, Viňalese, Moncaya a Folgera, byl i druhý český jezdec, Miroslav Popov. S dalším vývojem se však nespokojil Folger a Viňales a oběma se podařilo od svých soupeřů odpoutat. Zbývající ostatní pak spolu bojovali až do úplného finiše a některé souboje se neobešly nejen bez ostrých loktů, ale také bez chyb jednotlivých jezdů, které nakonec měly vliv na konečný výsledek.

Jakub Kornfeil: „Měl jsem opravdu fantastický start a výkon bych hodnotil za „čtyři“…!, ale body J. Štve mne ovšem, že jsem na svém kontě mohl mít těch bodů více. No škoda…, teď už nic. Dost mne štve hlavně to, že jsem prohrál se Španělem Moncayem, protože můžu opravdu s klidným srdcem říct, že na něj jsem měl. Na druhou stranu jsem spokojený hlavně s celou úvodní částí závodu, kde jsem chytil velmi dobrý rytmus a i časy tomu odpovídaly. Ten závod byl z mého pohledu možná více dramatičtější, než bych opravdu předpokládal, protože to byla fakt dost velká bitva, při níž se pořadí velmi často měnilo často a rozhodovaly individuální chyby. O mém výsledku však rozhodl Mira Popov, který nás oba drobnou jezdeckou chybou odpojil právě od Španěla Moncaya a ztrátu se mi už nepodařilo zlikvidovat. Za ty čtyři body jsem ovšem po celém průběhu víkendu i tak rád, byť na mne Angličan Kent znova 6 bodů získal, ale snad to bude v Aragonu dobré a o tu desítku budeme ne jen bojovat, ale budeme se v ní pohybovat již od úvodního tréninku.“

Zdroj: MPAF

 

125 ccm:

1. Terol (Šp./Aprilia) 40:02,164, 2. Zarco (Fr./Derbi) -0,022, 3. Vázquez (Šp./Derbi) -4,932, 4. Cortese (Něm./Aprilia) -9,322, 5. Faubel (Šp./Aprilia) -9,964, 6. Kent (Brit./Aprilia) 12,100, ...12. Kornfeil -31,552, 13. Popov (oba ČR/Aprilia) -32,637.

Průběžné pořadí (po 12 ze 17 závodů): 1. Terol 216 b., 2. Zarco 185, 3. Viňales (Šp./Aprilia) 161, 4. Cortese 160, 5. Folger (Něm./Aprilia) 124, 6. Faubel 123, ...11. Kornfeil 53, 27. Popov 3.

 

Moto2:

1. Márquez (Šp./Suter) 43:08,197, 2. Bradl (Něm./Kalex) -0,619, 3. Iannone (It./Suter) -0,713, 4. De Angelis (San Marino/Motobi) -1,634, 5. Redding (Brit./Suter) -3,275, 6. Smith (Brit./Tech 3) -3,436.

Průběžné pořadí (po 12 ze 17 závodů): 1. Bradl 213, 2. Márquez 190, 3. Iannone 112, 4. De Angelis 109, 5. Smith 102, 6. Corsi (It./FTR) 99.

 

 

Suzuki:
Suzuki GSV-R se představila v úžasných Chrome barvách. To proto, aby tak odrážela návrh nového MICRON balení.
Rizla Micron jsou nejtenčí, technicky velmi vyspělé a nejvíce propracované lepicí cigaretové papírky v Rizla výrobní řadě. Prodej papírků Rizla Micron bude zahájen tento měsíc v Itálii a následně vyjede během příštích několika měsíců do celého světa.

Aperol GP San Marina a Riviera di Rimini závod klasifikace:

1. Jorge Lorenzo (Yamaha) 0,877 44'11: 2. Dani Pedrosa (Honda), 7299: 3. Casey Stoner (Honda) 11967: 4. Marco Simoncelli (Honda) 17353: 5. Andrea Dovizioso (Honda) 17390: 8. Alvaro Bautista (Rizla Suzuki MotoGP) 30678

Celkové pořadí:1. Stoner 259  2. Lorenzo 224  3. Dovizioso 185  4. Pedrosa 150  5. Ben Spies (Yamaha) 135  12. ÁLVARO BAUTISTA (RIZLA SUZUKI MOTOGP) 57  13. ABRAHÁM 50

 

 

Kvalifikace, a ohlédnutí za předešlým závodem:

 

Boj o desítku?

Byť není startovní postavení Jakuba Kornfeila před zítřejší Velkou cenou San Marina úplně ideální, český mladík se rozhodně nevzdává své vize bojovat o celkové umístění v elitní desítce šampionátu stopětadvacítek.

Prakticky začala tato bitva už při předešlém závodě v Indianapolis, který Jakub dokončil na desátém místě a do tabulky si tak připsal velmi důležité body a poněvadž jeho konkurent Danny Kent skončil až za ním, dalo by se říct, že se oba se stejným počtem bodů dělí o celkovou 10.příčku v průběžné klasifikaci. Kubajz si v Americe liboval, jak se mu povedla sobotní kvalifikace, která byla navíc skončila jeho nejlepší startovní pozicí během skoro dvou dosavadních kompletních sezón v MS. Oproti tomu však se dnešní kvalifikace na okruhu v Misanu zrovna nevydařila dle jeho představ. Hlavně pak s ohledem na to, co je ve hře a taky o jaké umístění by on sám rád bojoval. Stejně jako v Indy, kde nakonec zajel svůj kvalifikační čas osamocený, tak i při dnešní kvaldě v Misanu, to dlouho vypadalo, že se znova bude muset spolehnout jen na svůj vlastní rytmus a um, a navíc pak na trati, která dle jeho slov nepatří zrovna mezi jeho oblíbené a kde trocha pomoci navíc v podobě rychlejšího soupeře a jeho závětří nijak nezaškodí.

Jakub Kornfeil: „V Americe jsme měli velké problémy s motorkou v průběhu nedělního warm upu a dokonce jsem dvakrát stál v boxu, tak za prvé doufám, že se něco podobného nebude opakovat zítra zase. Naštěstí se nám to v Indy podařilo vychytat, i když se mi start s novou spojkou nepovedl, já osobně bych ho dokonce označil za tragický. Odjet v prvním kole dvacátý čtvrtý bylo sice hrozné, ale mezitím co v Americe se to stíhací jízdou dalo zachránit, v Misanu by to nemuselo vůbec dopadnout dobře. Takové předjížděcí manévry jaké jsme totiž předváděli s Martinem, Grotzkým či Rossim, nejsou v Misanu v takové míře snad asi ani možné. V Americe se mi dokonce povedlo, po té co hned přede mnou Španěl Martin havaroval a nekompromisně mne odpojil od mých soupeřů, ztrátu během následných posledních tří kol nejen znova stáhnout, ale dokonce jsem v posledním kole Grotzkého i předjel, o což byla radost moje i týmu větší. Rád bych se o něco podobného pokusil znova, jenže kvalifikace se mi dnes nevyvedla a tak půjdu do závodu až ze sedmnácté příčky. Rozhodně jsem chtěl víc, ale pátkem jsem se doslova „protrápil“. Být dvacátý šestý nebyla vůbec nějaká hitparáda a to že se mi v Misanu opravdu těžko závodí, není ani omluva a ani výmluva. Navíc je na této trati hodně těžké jet sám a mé myšlenky před kvalifikací byly upřeny nejen na zlepšení nelichotivé pozice, ale taky na to, abych se dokázal za někým vytáhnout. Svůj osamocený stupňující rytmus mne katapultoval na 12.místo, když do konce zbývalo ještě zhruba deset minut, nicméně za mými zády se pomalu rýsovala skupina s velmi rychlými jezdci, na které jsem neměl za celý víkend štěstí, neboť pokud mne dojeli, tak mne nepředjeli a raději to jak se říká za mými zády „zaklapli“ a já tuhle možnost zahodil. Špatně jsem se rozhodl, protože místo co bych v té době docela rozjetý a s již dobře ohřátými pneumatikami zkusil jak se říká v cyklistickém žargónu „uviset“ za Terolem, Faubelem, Zarcem, Vazquezem či Folgerem, tak jsem čekal na Španěla Viňalese a ten mne nebyl schopen předjet a tím jsem místo toho co by táhl on mne, prakticky táhl já ho. Prostě jak se říká všechno špatně. Jinak ale věřím, že zítra bude lepší den, protože vím, že kdyby se mi dostalo možnosti jet s někým adekvátně rychlé kolo, tak bych byl schopen zajet čas 1min 44 vteřina a nějaké ty drobné a mohl jsem být úplně někde jinde. Co se dá však dělat? Možná kdybych měl vyrovnanějšího týmového kolegu, tak bychom si mohli navzájem pomoci, stejně jak tomu je v některých jiných týmech, ale bohužel je to tak jak to je a já se s tím musím poprat nějak sám. Nejsem skeptický nebo přehnaně nespokojený s dnešní kvalifikací, ale vím, že to mohlo být opravdu lepší a tím pak i boj o můj současný cíl, což je desítka v MS, by byl jednodušší. Budu záležet moc na startu a hlavně na dobré tempu od samého začátku a třeba se pak podaří nějaký přijatelně dobrý výsledek.“

 

Zpět na novinky

Produkt byl úspěšně vložen do košíku

Zavřít okno Nákupní košík

Novinky - H3 Moto - motocykly a příslušenství Suzuki

Hlídací pes je služba, která vám umožní sledovat změny ceny a skladové dostupnosti u vámi vybraného zboží.
Stačí zadat vaši e-mailovou adresu a při každé změně ceny, případně při naskladnění zboží, vám pošleme upozornění na Váš e-mail.

Zavřít okno